A megrendeléseket hétfő, szerda és csütörtök délután adjuk fel. A várható szállítási idő a feladási naptól számítandó.

"A feszültségszabályzók szakértője" 

Egyfázisú feszültségszabályozó beszerelési útmutató

Beszerelési útmutató:

A feszültségszabályzó kivezetéseit el kell látni a munkagép vagy motorkerékpár hálózatához illeszkedő kábelsarukkal. A végeket a zsugorcsövezni kell, esetleg szigetelőszalaggal kell betekerni, mert az összezáródás a szabályzó meghibásodását eredményezheti.

Az akkumulátor töltőkörét (B+) – ha gyárilag nincs – el kell látni olvadóbiztosítóval (cca. 20A).

A munkagép (motorkerékpár) hálózatában lévő jelentős feszültségesések (leszorításoknál, csatlakozóknál) melegedéseket, kilágyulásokat okozhatnak, valamint a szabályozási szint jelentős eltolódását eredményezheti, ezért ezeket célszerű felderíteni és megszüntetni. A beszerelést feszültségmentes állapotban (levett akkusaru) kell elvégezni.

 

Bekötés:

Fekete test (31)
Szürke fázistekercs egyik vége (sorrend tetszőleges)
Szürke fázistekercs másik vége (sorrend tetszőleges)
Vastagabb piros állandó feszültség (B+)
Vékonyabb piros kapcsolt feszültség (15)
Zöld kontroll lámpa 15-ön
Sárga                              kontroll lámpa 31-en (opció*)

 

*a sárga vezeték a japán kistraktorok kontroll lámpáit tudja vezérelni. Amennyiben nem japán kistraktorba került beszerelésre (pl.: motorkerékpár vagy mopedautó) akkor a vezeték értelemszerűen kimarad, nem kerül bekötésre (szigetelni kell).