Csomagfeladás az őszi-téli szezonban:

A csomagokat hétfőn és csütörtökön kora délután adjuk át a futárnak. A várható szállítási idő a feladási naptól számítandó.

Kedden, szerdán és pénteken nem adunk fel csomagot!

Utolsó csomagfeladás az évben: december 16 (hétfő)

"A feszültségszabályzók szakértője" 

Kik vagyunk?

 


 

Webshop, megrendelés és szállítás: 

+36 20 587 0595    

 

 

Műszaki kérdések: 

+36 20 918 9743 

Kérlek csak műszaki kérdéssel kapcsolatban hívd!

 

Történetünk

Tevékenységünket a 90-es évek elején kezdtük. A termékstrúktúra folyamatosan változott. Először a régi szocialista autókhoz (Lada, Dacia, Skoda, Trabant, Wartburg) gyártottunk elektronikus feszültségszabályzókat.

Megjelentek használt "nyugati" autók, melyek elektronikus beépített szabályzóit javítottuk-újítottuk fel saját elektronika beépítésével.

Motorkerékpárokhoz a 90-es éves közepén készítettük az első klasszikus tirisztoros feszültségszabályzóinkat. A termék az akkori - alacsonyabb teljesítményű generátorokkal ellátott - motorkerékpároknak műszakilag teljes mértékben megfelelt.

Felmerül az igény az országban ekkora még jelentős (Trabant, Wartburg) gyújtás-elektronikájának javítására és a megszakító "leváltása" elektronikus megoldásra. Ezzel párhuzamosan a volt NDK-s motorkerékpárok megszakítós gyújtásának kiváltására is igény jelentkezett, így ezirányba is történtek fejlesztések (optoreflexiós elven működő MZ-ETZ gyújtás alaplap).

Egyre több és több pozitív visszajelzés érkezett a vevőktől. Voltak vásárlók, akik kifejezetten a "Mecseki gyújtást" keresték, mert már másoktól hallották, hogy meg vannak elégedve vele. A magyar piacon is egyfajta "márkaként" hivatkoztak a termékeinkre:
A "MAMS Old Timer MZ Bajnokság és Kupa" technikai kiírása a következőként fogalmaz:
"Gyári MZ megszakítós és a gyári elektronikus gyújtásjeladó elektronika használható. Ezen kívül engedélyezett (...) a kereskedelmi forgalomban kapható Mecseki féle megszakító nélküli gyújtás"

Épp ezért 2003-ban felmerült, hogy cégként folytassuk tevékenységünket. Megalapítottuk a Solvart Kft.-t, mely így már komolyabb megjelenést mutatott a szállítóink és a vásárlóink felé. 

A 2000-es évek elején fejlesztettük motorkerékpár feszültségszabályzóinkat. A hőveszteség (melegedés) mérséklése érdekében a diódákat Schottky típusúakra cseréltük.

A termékstrúktúra egyre inkább a feszültségszabályzók felé tolódott.

A vevők között egyre több magyar nagykereskedő, motorkerékpár-szervíz jelent meg, illetve már több német webshoppal is kapcsolatban állunk.

A hűtőborda fejlődése az évek során

A feszültségszabályzóink folyamatosan fejlődése a bordázaton is látszik. A szabályzókat kezdetben "terpesztős hűtőbordába" építettük, mely az akkori felhozatalból, standard nyersanyagként elérhető volt. Azonban nem volt "gyári" megjelentése. Az utólag bemart felfogató hornyok miatt is erősen látszott a "kisipari" kivitel.

 


Ezért döntöttünk úgy, hogy külföldről fogjuk beszerezni az üres, feszültségszabályzónak előkészített hűtőbordát. Igaz, hogy a gyártási és szállítási idő miatt a beszerzési folyamat sokkal hosszabb és bonyolultabb, azonban a bordákkal így 100%-ig elégedettek vagyunk. A tokozást műgyantával öntöttük ki és az elkészült feszültségszabályzó így teljesen vízálló is lett.

 

2010 környékén készültek el az első MOSFET technológiájú prototípusok. Az értékesítés mellett a visszajelzéseknek köszönhetően többször átterveztük a feszültségszabályzó felépítését, hogy minél kisebb esély legyen hibára, ideális legyen a nyomtatott áramkör felépítése.

A MOSFET technológia annyira stabil és megbízható lett, hogy a háromfázisú tirisztoros feszültségszabályzók gyártását abba is hagytuk. A teljesen más működési elv miatt az egy- és kétfázisú feszültségszabályzók esetében azonban megmaradt a tirisztoros technológia (soros szabályozás).

A termék iránti kereslettel lépést tartva a gyártást automatizáltuk, a nyomtatott áramköröket a legmodernebb alumínium hordozós alaplapra (insulated metal substrates) cseréltük és az alkatrészeket robotbeültetéssel végezzük.

2020-ban készültünk el a legújabb termékfejlesztésünkkel: A kifejezetten nagyteljesítményű (400-500W-os generátorú) motorkerékpárokra fókuszálva egy kontroller IC-vel működő feszültségszabályzót fejlesztettünk ki.

A következő pár évben párhuzamosan gyártottunk MOSFET, illetve MOSFET + IC feszültségszabályzókat. Végül 2023-ban úgy döntöttünk, hogy csak a kontroller IC-vel is felszerelt változatot fogjuk gyártani, így jelenleg már minden háromfázisú szabályzónk egyszerre használja a MOSFET technológiát és a kontroller IC-kat is.

 

Webshopunkat 2020 nyarán indítottuk el, aminek forgalma 2021-ben - azaz az indulás követő első teljes évben - évi 9200 egyedi látogató volt. 

A következő években több megjelenésünknek köszönhetően már országos szinten is ismert márka lettünk és 2023-ra megközelítettük az évi ezer vásárlást. 

Köszönjük, hogy elolvastad történetünk és érdeklődsz termékünk iránt. Kérdés esetén fordulj hozzánk bátran bizalommal.