Utószezon: A megrendeléseket hétfőn és csütörtök késő délután adjuk fel. A várható szállítási idő a feladási naptól számítandó.

"A feszültségszabályzók szakértője" 

Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó
26 000 Ft

Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó

Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó

A háromfázisú állandó mágneses gerjesztésű generátorhoz való univerzális feszültség szabályzónk előnyei:

- A legtöbb háromfázisú állandó mágneses gerjesztésű generátorral üzemelő motorkerékpárral kompatibilis. Erről részletesebben  ide kattintva olvashatsz

- Vízálló

- A korábbi tirisztoros technológiával készült szabályzókkal szemben kevésbé melegszik 

- Ennek köszönhetően nincs szüksége a menetszél hűtésére (nyugodtan mehet idom alá is) vagy akár a kipufogó melletti meleg sem okoz gondot

- Stabilabb szabályozás (pontosabban beáll a kívánt feszültségre)

 

Termékünkre természetesen egy év garanciát vállalunk

 

A feszültségszabályzó vezetékei nincsenek csatlakozóval ellátva, mi a forrasztást javasoljuk. Amennyiben ragaszkodsz hozzá, akkor az "Egyéb termékeink" kategóriában találhatsz csatlakozó készleteket.

A vezetékek kb. 25 cm hosszúak, melyek a legtöbb esetben elég hosszúak, de a megrendelésnél külön jelölve, 55 cm hosszú vezetékkel is tudjuk adni.

 

Technológia:

MOSFET: A MOSFET feszültségszabályzónkat úgy terveztük meg, hogy a forgalomban lévő átlagos teljesítményű generátorral felszerelt motorkerékpárok töltését gond nélkül tudja biztosítani, függetlenül a felszerelés helyétől. Nincs többé szükség a fesszabályzót utólag felszerelt processzor-ventilátorokkal ellátni vagy átszerelni jobban szellőző helyekre.

MOSFET + IC vezérlésHáromfázisú feszültségszabályzóink IC vezérlésű kialakítással is rendelhetők. Ezzel az eljárással még tovább csökkenthető jelentős mértékben a szabályzó melegedése, ami így még nagyobb árammal terhelhető. Ezt inkább csak a nagy teljesítményű (400-500 W-os) generátorral működő motorkerékpárok esetében ajánlunk. Erről az IC technológiáról itt olvashatsz részletesebben.

26 000 Ft
Részletek

A motorkerékpár feszültségszabályzónk előnyei:

A MOSFET technológiának köszönhetően kevésbé melegszik és stabilabb a szabályozás, egy tirisztoros feszültség szabályzóhoz képest. 

A MOSFET technológia előnye hogy a forgalomban lévő átlagos teljesítményű generátorral felszerelt motorkerékpárok töltését gond nélkül tudja biztosítani, függetlenül a felszerelés helyétől. A hálózat által fel nem vett áramot itt a nagy hőveszteséget  termelő tirisztorok helyett  MOSFET-ek fordítják vissza (söntszabályzás) a generátorba szinte veszteség nélkül.

A pozitív hídágban alacsonyabb veszteségű Schottky-diódák dolgoznak, hogy az egyenirányítási ciklusban a diódák vesztesége is csökkenjen.

A nagy bordafelületnek köszönhetően a feszültség szabályzó ott is használható, ahol a menetszél hűtése korlátozott (pl.: idom alatt).

A műgyanta kiöntés miatt a tokozás teljesen vízhatlan, azonban szélsőséges esetek kerülendők (pl.: nagynyomású gőzborotvával történő mosás).

A MOSFET feszültség szabályzó 25 Amper kivett áramig elfogadható melegedéssel bírja, efeletti igény esetében javasoljuk az IC vezérlésű technológiával fejlesztett szabályzónakat, mely a ennél nagyobb árammal is megbirkózik.

 

Paraméterei:

  • Méretek: 90 x 78 x 28 mm
  • Felfogatási táv: min: 66 mm, max 69 mm
  • Vezetékhossz: kb. 25 cm
  • A feszültségszabályzó 12V-os rendszeren működik. A beállított (szabályozott) töltőfeszültség 14,7V, melynek (a rendszerben lévő veszteségektől függően) 14,5V körüli tényleges töltést kell mutatnia.

5 vagy 7 vezetékes típus:

5 vezetékes 7 vezetékes
3 (sárga) fázis vezeték  3 (sárga) fázis vezeték 
1 (piros) pozitív vezeték 2 (piros) pozitív vezeték
1 (zöld) negatív vezeték 2 (zöld) negatív vezeték

Mint látható, a két típus között a különbség, hogy az áramkivezetések (a pozitív és a negatív vezetékek) a 7 vezetékes esetében duplázottak. Egyes motoroknál (jellemzően a  nagyobb teljesítményű generátorral ellátott motorkerékpárok esetében) a gyártók arra törekszenek, hogy a töltőáram-vezetékek és a csatlakozók egyenkénti terhelése kisebb legyen.

Emellett előfordulnak 6 és 8 vezetékes feszültségszabályzók, melyeknél egy vékonyabb barna vagy fekete színű vezeték - úgynevezett kapcsolt pozitív vezeték - is csatlakozik a motorkerékpárhoz. Ebben az esetben is kompatibilis a mi fesszabályzónk. Erről részletesebben a GYIK 8. pontjában olvashatsz.

Emellett előfordulhat, hogy a régi feszültségszabályzód negatív vezeték nélkül kapcsolódik a motorkerékpárhoz. Ebben az esetben is kompatibilis a mi feszültségszabályzónk. Erről részletesebben a GYIK 9. pontjában olvashatsz.

 

A feszültség szabályzónkból nagyon sokat vittek Honda, Suzuki, Yamaha motorokhoz, de a többi márkával is kompatibilis (Kawasaki, BMW, Piaggo, Aprilia, Triumph stb.)

Az alábbi kompatibilis listán meg tudod nézni, hogy eddig milyen motorokhoz vittek. Szeretnénk hangsúlyozni, hogyha egy típus nincs fent a listán, de háromfázisú mágneses gerjesztésű generátorral működik, akkor jó lesz hozzá. Ha nem vagy biztos benne, hogy a te motorkerékpároddal kompatibilis, akkor írj ránk Facebookon: https://www.facebook.com/solvart.shop.hu vagy keress meg minket emailben: info@szabalyzo.hu 

Márka gyorskattintó:

Aprilia Arctic Cat BMW Bombardier Cagiva Ducati
Gilera Honda Hyosung Kawasaki KTM Kymco
Moto Guzzi Moto Morini Piaggio Suzuki Triumph Yamaha

 

 

 



Márka Típus Megjegyzés
Aprilia Atlantic 125
Aprilia Atlantic 500 Sprint  
Aprilia ETV 1000 Caponord, Rally  
Aprilia Leonardo 125
Aprilia Pegaso 650  
Aprilia Pegaso Strada 650  
Aprilia RST1000 Futura  
Aprilia RSV1000  
Aprilia Scarabeo 250  
Aprilia Scarabeo 400ie  
Aprilia Scarabeo 500  
Aprilia Shiver 750 SL  
Aprilia SL 1000 Falco  
Aprilia Sportcity 125  
Aprilia Sportcity 200  
Aprilia Sportcity 250ie  
Aprilia Tuono 1000  
Arctic Cat 375  
Arctic Cat 400  
Arctic Cat 500  
BMW F650  
BMW G450X  
Bombardier DS 650 Baja  
Bombardier Outlander 400 4x4  
Cagiva Elefant 650 Egyfázisú feszültségszabályzó kell hozzá
Cagiva Elefant 750 Egyfázisú feszültségszabályzó kell hozzá
Cagiva Raptor 1000  
Derbi Senda 50 Nem kompatibilis
Ducati 848  
Ducati Monster 695  
Ducati Monster 696  
Ducati Monster 620ie  
Ducati Monster 750  
Ducati Monster 900 ie  
Ducati Monster S4  
Ducati ST2 Mindenképp ellenőrizd, évjárattól függően egyfázisú vagy háromfázisú
Ducati ST3 Mindenképp ellenőrizd, évjárattól függően egyfázisú vagy háromfázisú
Ducati ST4 Mindenképp ellenőrizd, évjárattól függően egyfázisú vagy háromfázisú
Gilera 250 Skuter  
Gilera 500 Skuter  
Gilera GP 800  
Gilera Runner Nem kompatibilis
Honda CB 1000 Bigone  
Honda CB 1300  
Honda CB 250  
Honda CB 400 SF  
Honda CB 500  Mindenképp ellenőrizd, változó
Honda CB 600 (Hornet)  
Honda CB 650 Elektromágneses gerjesztésû
Honda CB 650 C Elektromágneses gerjesztésû
Honda CB 650 Night Hawk Elektromágneses gerjesztésû
Honda CB 650 SC Elektromágneses gerjesztésû
Honda CB 650 Z Elektromágneses gerjesztésû
Honda CB 700 SC Elektromágneses gerjesztésû
Honda CB 750 F Elektromágneses gerjesztésû
Honda CB 750 F2 Elektromágneses gerjesztésû
Honda CB 750 Nighthawk Elektromágneses gerjesztésû
Honda CB 750 SC Elektromágneses gerjesztésû
Honda CB 900 F Hornet  
Honda CBF 1000  
Honda CBF 500    
Honda CBF 600 S  
Honda CBR 1000 F Elektromágneses gerjesztésû
Honda CBR 1000 RR  
Honda CBR 1000 XX  
Honda CBR 1100 XX  
Honda CBR 600   
Honda CBR 900  
Honda CBR 919 RR fireblade  
Honda CBR 929  
Honda CBR 954  
Honda CBX 400 Elektromágneses gerjesztésû
Honda CBX 400F Elektromágneses gerjesztésû
Honda CG 125  
Honda CLR 125  
Honda CX 500  
Honda FES 250 Foresight  
Honda FMX 650  
Honda Goldwing GL 1000  
Honda Goldwing GL 1100  
Honda Goldwing GL 1200  
Honda GS 500  
Honda NT 650 V Deauville  
Honda NT 700 V Deauville  
Honda NTV 650  
Honda NX 650 Dominator  
Honda Silver Wing 600  
Honda ST 1100  Elektromágneses gerjesztésû
Honda VF 700 C Super Magna  
Honda VFR 400 R  
Honda VFR 750  
Honda VFR 800  
Honda VFR 800 FI  
Honda VT 250  
Honda VT 600 Shadow  
Honda VT 750 C  
Honda VTR 1000 F  
Honda VTR 800  
Honda XL 1000V Varadero  
Honda XL 600 V  
Honda XL 600 V Transalp  
Honda XL 650  
Honda XL 650 V Transalp  
Honda XL 700 V Transalp  
Honda XRV 750 Africa Twin  
Honda Steed NV 400  
Hyosung 250  
Hyosung GT 650  
Hyosung GV 650  
Hyosung GV 700  
Kawasaki ER-5  
Kawasaki ER-6F  
Kawasaki ER-6N  
Kawasaki GPZ 500 S  
Kawasaki KLE 500  
Kawasaki KZ 550  
Kawasaki Ninja ZX-12R  
Kawasaki Ninja ZX-6R  
Kawasaki Ninja ZX-9  
Kawasaki Ninja ZX-9R  
Kawasaki Versys 650  
Kawasaki VN 900  
Kawasaki Z 750  
Kawasaki ZX 600  
Kawasaki ZX-10R  
Kawasaki ZXR 400  
Kawasaki ZZR 250  
Kawasaki ZZR 400  
Kawasaki ZZR 600  
KTM 950  
KTM 990   
Kymco Downtown 125  
Kymco Downtown 200  
Kymco Downtown 300  
Kymco People S 125  
Kymco People S 200  
Kymco People S 250  
Kymco People S 300  
Kymco Quannon 150  
Kymco Venox 250  
Kymco Xciting 500i  
Kymco Xciting 500R  
Moto Guzzi California III Egyfázisú feszültségszabályzó kell hozzá
Moto Morini 1200 Sport  
Moto Morini Corsaro 1200  
Piaggio Beverly 400  
Piaggio Liberty 200  
Piaggio x7 EVO 125  
Suzuki Burgman 250  
Suzuki Burgman 400  
Suzuki Burgman 650  
Suzuki DL 1000  
Suzuki DL 650 V-Storm   
Suzuki DRZ 400  
Suzuki Epicuro 150  
Suzuki Freewind 650   
Suzuki GN 250  
Suzuki GS 1000  
Suzuki GS 1100  
Suzuki GS 450  
Suzuki GS 500  
Suzuki GS 650  
Suzuki GSX 1100 F  
Suzuki GSX 1300R Hayabusa  
Suzuki GSX 650 F  
Suzuki GSX 400 F  
Suzuki GSX-R 1000  
Suzuki GSX-R 600  
Suzuki GSX-R 750  
Suzuki Skywave 400  
Suzuki SV 1000  
Suzuki SV 650  
Suzuki TL 1000 R  
Suzuki VL 1500 Intruder  
Suzuki VS 800 Intruder
Suzuki VZ 800 Marauder
Suzuki XF 650
Triumph 675 Daytona
Triumph Speed Triple 1050
Triumph Speed Triple 955i
Triumph TT 600
Yamaha FJR 1300
Yamaha FZ6 S2 Fazer 
Yamaha FZ6-N
Yamaha FZR 600
Yamaha FZS 1000
Yamaha FZS 600
Yamaha NXC 125
Yamaha R6  
Yamaha TDM9 00  
Yamaha TMAX 500
Yamaha TMAX 550
Yamaha WR 450 F Egyfázisú feszültségszabályzó kell hozzá
Yamaha XC 125 Cygnus
Yamaha XJ 600 Diversion
Yamaha XT 600
Yamaha XT 660
Yamaha XTZ 660
Yamaha XV 1100 Virago
Yamaha XV 1600 Wild Star
Yamaha XV 250
Yamaha XV 535 Virago
Yamaha XV 750 Virago
Yamaha XV1100
Yamaha XVS 1100 Dragstar
Yamaha XVS 650 Drag Star
Yamaha YZF 600 R Thundercat
Yamaha YZF R6
Vélemények
Átlagos értékelés:
5 (50 vélemény)
(50)
(0)
(0)
(0)
(0)
Még nem írt véleményt a termékről?
Véleményt írok!
Urbán József
2022.10.06
Honda CBR 600Fi motorohoz rendeltem egy 7 szálas+ IC szabályzót, alapjáraton is 14.62volt a töltés ,jobb ,olcsóbb mint a gyári,ajánlom mindenkinek. Köszönöm
Petrisor Mihály
2022.10.04
Honda Varadero XL 1000-hez vettem. Hibátlanul működik. Előtte felhívtam a boltot, az eladó ámulatba ejtett, mind a tudásával mind pedig az EMBERI hozzáállásával. Elismerésem!!!
Gáspár Olivér
2022.09.25
Egy 1995-ös gyártású Yamaha xj 600 diversionba vettem, ezelőtt egy utángyártottal próbálkoztam, az talán bírta 2 hónapig, azután vettem meg ezt a mosfetes szabályzót, azóta nem sokat mentem, de egyelőre teszi a dolgát, majd meglátjuk.
Esze Levente
2022.09.25
Triumph speed triple 2004-es motorba építettem ,a gyári megfőzték mikor a váltó csere után nem vették észre hogy kihúzódott a töltés vezetéke a biztosíték házból ...
Szerencsére mielőtt az új a helyére került ,orvosoltam.
Az új feszültség szabályzó szuperül teszi a dolgát ,egy kicsit sem melegszik !
Molitor Ferenc
2022.09.24
DL650 K7-hez vettem az IC-s, hosszabb vezetékes kivitelt, de nem az eredeti helyére szereltem, hanem az első légbeömlő mögé a fejidom tartó keretre. Kb 250km-t mentem vele, az őszi időjárásban még kézmeleg sem lett, csak éppen langyos.