A megrendeléseket hétfőtől csütörtökig minden nap kora délután adjuk fel. A várható szállítási idő a feladási naptól számítandó. Pénteken nincs csomagfeladás!

"A feszültségszabályzók szakértője" 

Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó 12V
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó 12V
29 000 Ft

Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó 12V

Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó 12V
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó 12V
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó 12V
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó 12V
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó 12V
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó 12V
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó 12V
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó 12V
Háromfázisú MOSFET feszültségszabályzó 12V

A feszültség szabályzónk univerzálisan használható az összes (háromfázisú generátorral működő) motorkerékpárhoz márkától függetlenül.

Termékünk előnyei:

- A korábbi tirisztoros technológiával készült fesz szabályzókkal szemben kevésbé melegszik 

- Ennek köszönhetően nincs szüksége a menetszél hűtésére (nyugodtan mehet idom alá is) vagy akár a kipufogó melletti meleg sem okoz gondot

- Stabilabb szabályozás (pontosabban beáll a kívánt feszültségre)

- A legtöbb háromfázisú állandó mágneses gerjesztésű generátorral üzemelő motorkerékpárral kompatibilis. Erről részletesebben  ide kattintva olvashatsz

- Vízálló

 

Termékünkre - a jogszabályi kötelezettségeknek megfelelően - két év garanciát vállalunk

 

A vezetékek nincsenek csatlakozóval ellátva, mi a forrasztást javasoljuk. Amennyiben ragaszkodsz hozzá, akkor az "Kiegészítők" kategóriában találhatsz csatlakozó készleteket.

A vezetékek kb. 25 cm hosszúak, melyek a legtöbb esetben elég hosszúak, de a megrendelésnél külön jelölve, 55 cm hosszú vezetékkel is tudjuk adni.

 

A két évtized feszültségszabályzó gyártása és lassan tízezer darab után, folyamatos fejlesztés mellett, termékünk jelenleg két technológia együttes alkalmazásával dolgozik:

 

MOSFET tranzisztorok:

Ennek köszönhetően kevésbé melegszik és stabilabb a szabályozás, egy tirisztoros feszültség szabályzóhoz képest.

A MOSFET technológia előnye hogy a forgalomban lévő átlagos teljesítményű generátorral felszerelt motorkerékpárok töltését gond nélkül tudja biztosítani, függetlenül a felszerelés helyétől. A hálózat által fel nem vett áramot itt a nagy hőveszteséget termelő tirisztorok helyett MOSFET-ek fordítják vissza (söntszabályzás) a generátorba szinte veszteség nélkül.

Kontroller IC:

Tapasztalataink szerint a „normál” MOSFET szabályozó bizonyos típusoknál (pl. Honda VFR800 Vtec) megzavarhatta az injektor vezérlő működését. A kontroller IC-vel együttesen használva ezt a zavarást kiiktattuk.

A „normál” MOSFET szabályzók is kellően alacsony hőfokon végeztek a működést. A nagyobb teljesítményű generátorok esetében azonban azért megizzadtak. A kontroller IC-vel ez a melegedést tovább tudtuk csökkenteni.

Extra védelmet nyújt. Ha az akkumulátor véletlenül leválasztódik a hálózatról (pl. kiolvad a főbiztosíték) az IC érzékeli ezt és nem engedi a hálózaton a feszültség káros szintű megemelkedését, védve ezzel a fogyasztókat.

Kevésbé terheli a generátort. Az IC vezérlés további előnyös tulajdonsága, hogy egyenletesen elosztja egyes fázisok áramterhelését. Ha jobban érdekel az kontroller IC technológia, akkor a blogunkon olvashatsz még róla bővebben.

Szállítási költség
990 Ft
Raktáron, szállítás 1-2 munkanap
29 000 Ft
Részletek

A motorkerékpár feszültségszabályzónk további előnyei:

A pozitív hídágban alacsonyabb veszteségű Schottky-diódák dolgoznak, hogy az egyenirányítási ciklusban a diódák vesztesége is csökkenjen.

A nagy bordafelületnek köszönhetően ott is használható, ahol a menetszél hűtése korlátozott (pl.: idom alatt).

A műgyanta kiöntés miatt a tokozás teljesen vízhatlan, azonban szélsőséges esetek kerülendők (pl.: nagynyomású gőzborotvával történő mosás).

Paraméterei:

  • Méretek: 90 x 78 x 28 mm
  • Felfogatási táv: min: 66 mm, max 69 mm
  • Vezetékhossz: kb. 25 cm

A feszültségszabályzó 12 voltos (12V) rendszeren működik. A szabályzóban beállított töltőfeszültség 14,5V - 14,7V amely (a vezetékrendszerben lévő veszteségektől és a fogyasztók összteljesítményétől függően) ennél 0,2V - 0,5V-tal kevesebb feszültség lesz mérhető az akkumulátornál.

A szabályzó sönt szabályozással (söntöléssel) szabályoz. A háromfázisú generátoroknál ez a jellemző szabályzási mechanizmus. Részletesebben itt tudsz olvasni erről.

5 vagy 7 vezetékes típus:

5 vezetékes 7 vezetékes
3 (sárga) fázis vezeték (3 x 2,5mm2) 3 (sárga) fázis vezeték (3 x 2,5mm2)
1 (piros) pozitív vezeték (1 x 2,5mm2) 2 (piros) pozitív vezeték (2 x 1,5mm2)
1 (zöld) negatív vezeték (1 x 2,5mm2) 2 (zöld) negatív vezeték (2 x 1,5mm2)

Zárójelben az adott vezeték keresztmetszete

Mint látható, a két típus között a különbség, hogy az áramkivezetések (a pozitív és a negatív vezetékek) a 7 vezetékes esetében duplázottak. Egyes motoroknál (jellemzően a nagyobb teljesítményű generátorral ellátott motorkerékpárok esetében) a gyártók arra törekszenek, hogy a töltőáram-vezetékek és a csatlakozók egyenkénti terhelése kisebb legyen.

Emellett előfordulnak 6 és 8 vezetékes típusok, melyeknél egy vékonyabb barna vagy fekete színű vezeték - úgynevezett kapcsolt pozitív vezeték - is csatlakozik a motorkerékpárhoz. Ebben az esetben is kompatibilis a mi fesszabályzónk. Erről részletesebben a GYIK 8. pontjában olvashatsz.

Emellett előfordulhat, hogy a régi feszültségszabályzód 4 vezetékkel volt bekötve (azaz negatív vezeték nélkül kapcsolódott a motorkerékpárhoz). Ebben az esetben is kompatibilis a mi termékünk. Erről részletesebben a GYIK 9. pontjában olvashatsz.

 

A feszültség szabályzó bekötése egyszerű, de minimális hozzáértést igényel:

A feszültségszabályzónk beszerelési útmutatóját online is megtekintheted.

 

A feszültség szabályzónkból nagyon sokat vittek Honda, Suzuki, Yamaha motorokhoz, de a többi márkával is kompatibilis (Kawasaki, BMW, Piaggo, Aprilia, Triumph stb.)

Az alábbi kompatibilis listán meg tudod nézni, hogy eddig milyen motorokhoz vittek. Szeretnénk hangsúlyozni, hogyha egy típus nincs fent a listán, de háromfázisú mágneses gerjesztésű generátorral működik, akkor jó lesz hozzá. Ha nem vagy biztos benne, hogy a te motorkerékpároddal kompatibilis, akkor írj ránk Facebookon: https://www.facebook.com/szabalyzo.hu vagy keress meg minket emailben: info@szabalyzo.hu

Márka gyorskattintó:

Aprilia Arctic Cat BMW Bombardier Cagiva Ducati
Gilera Honda Hyosung Kawasaki KTM Kymco
Moto Guzzi Moto Morini Piaggio Suzuki Triumph Yamaha


Sokat visznek Aprilia Pegaso 650-hez feszültségszabályzónak. De az Aprilia RSV 1000 –hez, az ETV 1000 Caponord –hoz is és Tuono 1000 –hez is gyakran kötik be a szabályzónkat. Visszajelzések alapján a felfogatási pont is tökéletesen stimmelni szokott.

Márka és típus Megjegyzés

Aprilia Atlantic 125

Aprilia Atlantic 500 Sprint

Aprilia ETV 1000 Caponord, Rally

Aprilia Leonardo 125

Aprilia Pegaso 650

Háromfázisú szabályzó jó hozzá. Beszerelésnél ellenőrizd a vezetékeket multiméterrel, mert a gyári vezeték színezése nem egyezik a szabályzónkkal! Lásd részletesebben ebben a blogcikkünkben.

Aprilia Pegaso Strada 650

Háromfázisú szabályzó jó hozzá. Beszerelésnél ellenőrizd a vezetékeket multiméterrel, mert a gyári vezeték színezése nem egyezik a szabályzónkkal! Lásd részletesebben ebben a blogcikkünkben.

Aprilia RST1000 Futura

Aprilia RSV1000

Aprilia Scarabeo 250

Aprilia Scarabeo 400ie

Aprilia Scarabeo 500

Aprilia Shiver 750 SL

Aprilia SL 1000 Falco

Aprilia Sportcity 125

Aprilia Sportcity 200


Aprilia Sportcity 250ie

Aprilia Tuono 1000

 

Márka és típus Megjegyzés
Arctic Cat 375

Arctic Cat 400
Arctic Cat 500


BMW motorok esetében legtöbbször a BMW F650 feszültségszabályzónak szoktátok vinni.

Márka és típus Megjegyzés

BMW F650
Háromfázisú szabályzó jó hozzá. Beszerelésnél ellenőrizd a vezetékeket multiméterrel, mert a gyári vezeték színezése nem egyezik a szabályzónkkal (motor oldal felőli zöld vezeték jellemzően nem a negatív!) Lásd részletesebben ebben a blogcikkünkben.
BMW G450X

 

Márka és típus Megjegyzés


Bombardier DS 650 Baja

Bombardier Outlander 400 4x4


Cagiva motoroknál érdemes megbizonyosodni, hogy hány fázisú a generátor, mert gyakran egyfázisú szabályzó szokott kelleni.

Márka és típus Megjegyzés
Cagiva Elefant 650

Egyfázisú feszültségszabályzó kell hozzá


Cagiva Elefant 750

Egyfázisú feszültségszabályzó kell hozzá

Cagiva Raptor 1000

 

Márka és típus Megjegyzés

Derbi Senda 50

Nem kompatibilis


Ducati márka esetében minden típushoz szoktatok feszszabályzót rendelni. Az ST (Sport Touring) típus esetében rendelés előtt mindenképp ellenőrizd a generátort (hogy milyen szabályzót rendelj), mert már találkoztunk egyfázisú és háromfázisú generátorral is.

Márka és típus Megjegyzés
Ducati 848

Ducati Monster 620ie

Ducati Monster 695

Ducati Monster 696

Ducati Monster 750

Ducati Monster 900 ie

Ducati Monster S4

Ducati ST2

Mindenképp ellenőrizd, évjárattól függően egyfázisú vagy háromfázisú

Ducati ST3

Mindenképp ellenőrizd, évjárattól függően egyfázisú vagy háromfázisú

Ducati ST4

Mindenképp ellenőrizd, évjárattól függően egyfázisú vagy háromfázisú

Ducati Streetfigter 1098s

 

Márka és típus Megjegyzés

Gilera 250 Skuter


Gilera 500 Skuter

Gilera GP 800
Gilera Runner

Nem kompatibilis


Honda motorkerékpárhoz szoktátok az egyik legtöbbször rendelni. Tényleg a teljesség igénye nélkül leggyakrabban a a feszültség szabályzót a Honda XL1000 Varadero, VFR 750 és VFR 800 illetve Honda CBR 600 típusokhoz szoktátok rendelni. A felfogatás típustól függően változó, visszajelzéseitek szerint Honda CB 600 Hornet esetében előfordult, hogy a rögzítés körülményesebb volt.

Márka és típus Megjegyzés

Honda CB 1000 Bigone

Honda CB 1300
Honda CB 250

Honda CB 400 SF

Honda CB 500

Mindenképp ellenőrizd, évjárattól függően egyfázisú vagy háromfázisú

Honda CB 600 (Hornet)

Honda CB 650

Elektromágneses gerjesztésû

Honda CB 650 C

Elektromágneses gerjesztésû

Honda CB 650 Night Hawk

Elektromágneses gerjesztésû

Honda CB 650 SC

Elektromágneses gerjesztésû

Honda CB 650 Z

Elektromágneses gerjesztésû

Honda CB 700 SC

Elektromágneses gerjesztésû

Honda CB 750 F

Elektromágneses gerjesztésû

Honda CB 750 F2

Elektromágneses gerjesztésû

Honda CB 750 Nighthawk

Elektromágneses gerjesztésû

Honda CB 750 SC

Elektromágneses gerjesztésû

Honda CB 900 F Hornet

Honda CBF 1000

Honda CBF 500
Honda CBF 600
Honda CBR 1000 F

Elektromágneses gerjesztésû

Honda CBR 1000 RR

Honda CBR 1000 XX

Honda CBR 1100 XX

Honda CBR 600

Honda CBR 900

Honda CBR 919 RR fireblade

Honda CBR 929
Honda CBR 954
Honda CBX 400

Elektromágneses gerjesztésû

Honda CBX 400F

Elektromágneses gerjesztésû

Honda CG 125
Honda CLR 125
Honda CX 500

Honda FES 250 Foresight

Honda FMX 650

Honda Goldwing GL 1000

Honda Goldwing GL 1100

Honda Goldwing GL 1200

Honda GS 500

Honda NT 650 V Deauville

Honda NT 700 V Deauville

Honda NTV 650

Honda NX 650 Dominator

Honda Silver Wing 600

Honda ST 1100

Elektromágneses gerjesztésû

Honda VF 700 C Super Magna

Honda VFR 400 R

Honda VFR 750
Honda VFR 800

Honda VFR 800 FI

Honda VT 250

Honda VT 600 Shadow

Honda VT 750 C

Honda VTR 1000

Honda VTR 800

Honda XL 1000 V Varadero

Honda XL 600 V

Honda XL 600 V Transalp

Honda XL 650

Honda XL 650 V Transalp

Honda XL 700 V Transalp


Honda XRV 750 Africa Twin

Honda Steed NV 400


Hyosung motorkerékpárnál a legtöbbször a GT 650 típushoz szoktátok rendelni a feszültség szabályzónkat.

Márka és típus Megjegyzés
Hyosung 250


Hyosung GT 650

Hyosung GV 650

Hyosung GV 700


Legtöbbször a fesz szabályzót a Kawasaki VN900 -hoz, illetve a Kawasaki ER 5 –höz szoktátok vinni a szabályzókat.

Márka és típus Megjegyzés
Kawasaki ER-5

Kawasaki ER-6F

Kawasaki ER-6N

Kawasaki GPZ 500 S

Kawasaki KLE 500

Kawasaki KZ 550

Kawasaki Ninja ZX-12R

Kawasaki Ninja ZX-6R

Kawasaki Ninja ZX-9

Kawasaki Ninja ZX-9R

Kawasaki Versys 650

Kawasaki VN 900

Kawasaki Z 750

Kawasaki ZX 600

Kawasaki ZX-10R

Kawasaki ZXR 400

Kawasaki ZZR 250


Kawasaki ZZR 400

Kawasaki ZZR 600


Mind a KTM 950 és mind a KTM 990 –hez is nagyon gyakran szoktátok rendelni a fesz szabályzót, nagyjából azonos megoszlással.

Márka és típus Megjegyzés


KTM 950

Előfordul, hogy nincs negatív vezeték és a szabályzónk negatív vezetékezését külön kell testelni, lásd GYIK 9. pontja

KTM 990

Előfordul, hogy nincs negatív vezeték és a szabályzónk negatív vezetékezését külön kell testelni, lásd GYIK 9. pontja


Kymco motorkerékpár esetében ritkán szokott kelleni a szabályzó.

Márka és típus Megjegyzés

Kymco Downtown 125

Kymco Downtown 200

Kymco Downtown 300

Kymco People S 125

Kymco People S 200

Kymco People S 250

Kymco People S 300

Kymco Quannon 150

Kymco Venox 250

Kymco Xciting 500i

Kymco Xciting 500R

 

Márka és típus Megjegyzés
Moto Guzzi California III

Egyfázisú feszültségszabályzó kell hozzá

 

Márka és típus Megjegyzés

Moto Morini 1200 Sport

Moto Morini Corsaro 1200


Piaggio motorkerékpár esetében ritkán szokott kelleni a szabályzó.

Márka és típus Megjegyzés

Piaggio Beverly 400


Piaggio Liberty 200

Piaggio x7 EVO 125


Suzuki motorkerékpárhoz szoktatok még sokszor rendelni. A feszültség szabályzót főleg a Suzuki GSX R 600, illetve Suzuki SV 650 motorokhoz, továbbá a Burgman és Suzuki DL 1000-hez szoktátok beszerelni. Visszajelzéseitek szerint a felfogatás gond nélkül szokott stimmelni.

Márka és típus Megjegyzés

Suzuki Burgman 250

Suzuki Burgman 400

Suzuki Burgman 650

Suzuki DL 1000

Suzuki DL 650 V-Storm

Suzuki DRZ 400

Suzuki Epicuro 150

Suzuki Freewind 650

Suzuki GN 250
Suzuki GS 1000
Suzuki GS 1100
Suzuki GS 450
Suzuki GS 500
Suzuki GS 650

Suzuki GSX 1100 F

Suzuki GSX 1300R Hayabusa

Suzuki GSX 650 F

Suzuki GSX-R 1000

Suzuki GSX-R 600

Suzuki GSX-R 750

Suzuki Skywave 400

Suzuki SV 1000
Suzuki SV 650

Suzuki TL 1000 R

Suzuki VL 1500 Intruder

Suzuki VS 800 Intruder


Suzuki VZ 800 Marauder

Suzuki XF 650

Suzuki GSX 400 F


Triumph motorokhoz ritkábban szoktak vissza szabályzót, akkor jellemzően a Triumph Speed Triple -höz viszitek a feszszabályzót típushoz.

Márka és típus Megjegyzés

Triumph 675 Daytona

Triumph Speed Triple 1050


Triumph Speed Triple 955i

Triumph TT 600


Yamaha motorokhoz viszonylag sokszor szoktak rendelni fesszabályzót, főleg a Yamaha Dragstar és Virago szériákhoz. Emellett a Yamaha FZS 1000 típushoz szoktak még többször rendelni. Visszajelzéseitek szerint típusonként változik, hogy a felfogatás jó helyre esik, pl.: Yamaha XJ 600 Diversion –nél egyezik a felfogatási pont, míg XV 500 L esetében sajnos körülményesebb a felszerelése.

Márka és típus Megjegyzés

Yamaha FJR 1300

Yamaha FZ6 S2 Fazer

Yamaha FZ6-N

Yamaha FZR 600

Yamaha FZS 1000

Yamaha FZS 600

Yamaha NXC 125

Yamaha R6

Yamaha TDM9 00

Yamaha TMAX 500

Yamaha TMAX 550

Yamaha WR 450 F

Egyfázisú feszültségszabályzó kell hozzá

Yamaha XC 125 Cygnus

Yamaha XJ 600 Diversion

Yamaha XT 600
Yamaha XT 660

Yamaha XTZ 660

Yamaha XV 1100 Virago

Yamaha XV 1600 Wild Star

Yamaha XV 250

Yamaha XV 535 Virago

Előfordul, hogy nincs negatív vezeték és a szabályzónk negatív vezetékezését külön kell testelni, lásd GYIK 9. pontja

Yamaha XV 750 Virago

Yamaha XVS 1100 Dragstar

Yamaha XVS 650 Dragstar

Yamaha YZF 600 R Thundercat

Yamaha YZF R6

 

Csomagajánlatok
Vélemények
Átlagos értékelés:
5 (166 vélemény)
(162)
(3)
(1)
(0)
(0)
Még nem írt véleményt a termékről?
Véleményt írok!
Zsolt
2024.06.14
'99-es évjáratú Honda VFR800FI-be került beépítésre, új lyukak kellettek a felfogatáshoz, eredeti csatlakozók lettek átrakva (7 eres, standard 25cm-es kábelhosszal rendeltem). Tökéletesen működik, felszerelés után probléma nélkül teljesített egy 500+ km-es etapot.
Igazolt vásárlás
Turcsik László
2024.06.12
Honda CBR 600 F4i PC35 re került fel a 7 erű, hosszabb vezetékes mert a gyári feszszabályzó feladta. Mivel a gyári csatlakozók nem voltak rosszak levágtam őket és ehhez forrasztottam hozzá, zsugorcsővel szigeteltem.
A gyári felfogatásnál kicsit kisebb a lyuktávolság ezt a problémát dremel barátom megoldotta :-)
Alapjárati feszültség 14,1V fordulaton 14,6V. Rendeltem hozzá egy feszültségmérőt, most már látom ha probléma lenne a töltéssel.
Meg vagyok vele elégedve, köszönöm.
Igazolt vásárlás
István
2024.05.28
2007-es Ducati Monster 695-re és 2001-es Ducati Monster S4-re is szereltem fel.
A felfogatás ugyan nem passzol, de így is könnyű fixen rögzíteni. Egyik esetben az itt vásárolt csatlakozókkal szereltem fel (ott a régi csatlakozó szétégett), másik motornál pedig a gyári csatlakozókat forrasztottam át az új fesszabályzóra.
Kiválóan működnek, szuper a töltés (tettem fel a motorokra a szintén itt kapható feszültségmérőkből is).
Sokkal kevésbé melegszik, mint a gyári szabályzó, még úgy is, hogy az ülés alatt lakik.
Csak ezt a szabályzót fogom venni a jövőben is.
István
2024.05.24
Az új feszültségszabályozó nagyon bevált a 2000-es évjáratú Honda VFR 800 Fi (RC46) motoromon. Már nincs problémám a töltéssel.
A hozzá rendelt csatlakozókkal illesztettem, így gyorsan fel tudtam szerelni a motorra. A feszültségszabályozó felfogatási pontjai rövidebbek a gyárinál, de még így is fixen tudtam rögzíteni az egyik csavarozási ponton a gyári csavarral, a másikon pedig vastag gyorskötözővel. A töltőfeszültségem bekapcsolt lámpákkal és hűtőventillátorral is minimum 14,1 V, ami menet közben (kb. 4000 - 7000 rpm) 14,4-14,6 V között mérhető. Szóval, nagyon elégedett vagyok vele! :)
Köszönöm a gyors segítségeteket!
Igazolt vásárlás
Leits Bálint
2024.05.21
Suzuki SV650N-re (2000) vettem feszültségszabályozót miután a régi elég látványosan megadta magát. Eddig csak ~500 km-t mentem vele, viszont ahányszor eddig ráellenőrizem közvetlenül megállás után, kézmelegnél alig volt melegebb. Mérés alapján jól szabályoz; minden mért fordulaton (kb alapjárattól (22V AC) kb 5k rpm-ig (87V AC) 14,6-14,8 V közötti feszültséget adott le.