A megrendeléseket hétfő, szerda és csütörtök délután adjuk fel. A várható szállítási idő a feladási naptól számítandó.

"A feszültségszabályzók szakértője" 

Feszültségszabályzók

Feszültségszabályzóink széles választéka elérhető egyfázisú, kétfázisú és háromfázisú generátorokhoz is. Jellemzően a motorkerékpárokhoz a háromfázisú típusút szokták vásárolni, előfordulnak egyfázisú és nagyon ritkán kétfázisú motorkerékpárok is.

Amennyiben nem vagy biztos benne, hogy melyik típusúra van szükséged, akkor ide kattintva megtekintheted, hogy korábban melyik márkákhoz - típusokhoz mit vittek. Emellett a jelenleg felszerelt fesszabályzó vezetékezése alapján ide kattintva megnézheted, hogy az általunk gyártott feszültség szabályzók közül melyikre is van szükséged.


A feszültség szabályzónk univerzálisan használható az összes (háromfázisú generátorral működő) motorkerékpárhoz márkától függetlenül. Termékünk előnyei:

- A korábbi tirisztoros technológiával készült fesz szabályzókkal szemben kevésbé melegszik 

- Ennek köszönhetően nincs szüksége a menetszél hűtésére (nyugodtan mehet idom alá is) vagy akár a kipufogó melletti meleg sem okoz gondot

- Stabilabb szabályozás (pontosabban beáll a kívánt feszültségre)

- A legtöbb háromfázisú állandó mágneses gerjesztésű generátorral üzemelő motorkerékpárral kompatibilis. Erről részletesebben  ide kattintva olvashatsz

- Vízálló

 

Termékünkre egy év garanciát vállalunk

 

A feszültségszabályzó vezetékei nincsenek csatlakozóval ellátva, mi a forrasztást javasoljuk. Amennyiben ragaszkodsz hozzá, akkor az "Egyéb termékeink" kategóriában találhatsz csatlakozó készleteket.

A vezetékek kb. 25 cm hosszúak, melyek a legtöbb esetben elég hosszúak, de a megrendelésnél külön jelölve, 55 cm hosszú vezetékkel is tudjuk adni.

 

Technológia:

MOSFET: A MOSFET feszültségszabályzónkat úgy terveztük meg, hogy a forgalomban lévő átlagos teljesítményű generátorral felszerelt motorkerékpárok töltését gond nélkül tudja biztosítani, függetlenül a felszerelés helyétől. Nincs többé szükség a fesszabályzót utólag felszerelt processzor-ventilátorokkal ellátni vagy átszerelni jobban szellőző helyekre.

MOSFET + IC vezérlésHáromfázisú feszültségszabályzóink IC vezérlésű kialakítással is rendelhetők. Ezzel az eljárással még tovább csökkenthető a szabályzó melegedése, ami így még nagyobb árammal terhelhetőEzt kifejezetten akkor ajánljuk, ha nagy teljesítményű (400W-nál nagyobb) generátorral működik a motorkerékpár. Természetesen tökéletesen működik kisebb (400W alatti) teljesítményű generátorokkal is, de ezeknél nem igazán van szükség az IC vezérlésre, a "normál" MOSFET technológia is elegendő. Erről az IC technológiáról itt olvashatsz részletesebben.

Raktáron
26 000 Ft

Az egyfázisú tirisztoros feszültségszabályzóink használhatóak mopedautókhoz (pl.: Aixam, Ligier, Lombardini), japán kistraktorokhoz (pl.: Kubota, Yanmar, Iseki), motorkerékpárokhoz (csak az egyfázisúakhoz!!), egyéb munkagépekhez (pl.: diesel úthengerek, döngölők, vontatható kompresszorok, kátránykeverő gépek stb) vagy egyes hajókhoz, motorcsónakokhoz.

A feszültségszabályzó vezetékei nincsenek csatlakozóval ellátva, mi a forrasztást javasoljuk. Amennyiben ragaszkodsz hozzá, akkor az "Egyéb termékeink" kategóriában találhatsz csatlakozó készleteket.

A vezetékek kb. 25 cm hosszúak.

 

Raktáron
22 000 Ft

Kétfázisú tirisztoros feszültségszabályzó állandó mágneses gerjesztésű generátorokhoz (munkagépek, RÁBA kistraktor), illetve egyes régi olasz motorkerékpárok (90-es évek előtti Ducati, Aprilia, Cagiva márkák esetében fordulhat elő, mindenképp ellenőrizd rendelés előtt)

A feszültségszabályzó vezetékei nincsenek csatlakozóval ellátva, mi a forrasztást javasoljuk. Amennyiben ragaszkodsz hozzá, akkor az "Egyéb termékeink" kategóriában találhatsz csatlakozó készleteket.

A vezetékek kb. 25 cm hosszúak.

Raktáron
22 000 Ft

Erre a termékünkre nagyon ritkán szokott szükség lenni! A feszültségszabályzó elektromágneses (gerjesztett forgórészű) generátorral rendelkező motorkerékpárokhoz készült. Állandó mágneses gerjesztésű generátorral rendelkező motorkerékpárokhoz nem használható.

A feszültségszabályzó vezetékei nincsenek csatlakozóval ellátva, mi a forrasztást javasoljuk. Amennyiben ragaszkodsz hozzá, akkor az "Egyéb termékeink" kategóriában találhatsz csatlakozó készleteket.

A vezetékek kb. 25 cm hosszúak.

26 000 Ft

Univerzális MZ-ETZ motorkerékpár feszültségszabályzó 12V olyan járművekkel is kompatibilis, ahol generátoron kívül felszerelt feszültségszabályzó van és gerjesztett forgórésszel rendelkezik (volt szocialista autók pl.: Lada 1200, Skoda 105, Skoda 120, Dacia).

A feszültségszabályzó 12 voltos (12V) rendszeren működik. A beállított (szabályozott) töltőfeszültség 14,4V körüli. 

A feszültségszabályzó kimenetei:

fül/zászló negatív
61 / D+ / 15 gerjesztődióda/kontroll lámpa (61-es)
F / 67 / DF forgórész (gerjesztés)

 

 

Ha nem vagy biztos benne, hogy ilyenre van szükséged, akkor írj az info@szabalyzo.hu -ra és felvesszük veled a kapcsolatot.

Raktáron
4 500 Ft

MZ ES/TS univerzális dinamós feszültségszabályzó 6V szigorúan negatív testelésű motorkerékpár használható, például:

- Jawa Czetka 

- MZ (ET/TS)

 

A DF(-) és a DF(+) kimenetből értelemszerűen egy adott esetben csak az egyiket használjuk (attól függően, hogy negatív vagy pozitív szabályozású a rendszer). A helytelen bekötés tönkre teheti a szabályzót.

A feszültségszabályzó 6 voltos (6V) rendszeren működik. A szabályzó 7.2V-ra van beállítva. A sorkapocs melletti trimmer potméterrel ez az érték finoman elhangolható.

A feszültségszabályzó kimenetei:

D+ / 61 forgórész kefe kimenet/kontroll
B+ akkumulátor +6V
D- negatív
DF(-)  gerjesztés negatív szabályzású rendszerhez
DF(+) gerjesztés pozitív szabályzású rendszerhez

 

 

Ha nem vagy biztos benne, hogy ilyenre van szükséged, akkor írj az info@szabalyzo.hu -ra és felvesszük veled a kapcsolatot.

Nincs raktáron
9 500 Ft
Nincs raktáron