Csomagfeladás az őszi-téli szezonban:

A csomagokat hétfőn és csütörtökön kora délután adjuk át a futárnak. A várható szállítási idő a feladási naptól számítandó.

Kedden, szerdán és pénteken nem adunk fel csomagot!

Utolsó csomagfeladás az évben: december 16 (hétfő)

"A feszültségszabályzók szakértője" 

Univerzális feszültségszabályzó 12V ( MZ-ETZ Lada Skoda Dacia )
Univerzális feszültségszabályzó 12V ( MZ-ETZ Lada Skoda Dacia )
4 900 Ft

Univerzális feszültségszabályzó 12V ( MZ-ETZ Lada Skoda Dacia )

Univerzális feszültségszabályzó 12V ( MZ-ETZ Lada Skoda Dacia )
Univerzális feszültségszabályzó 12V ( MZ-ETZ Lada Skoda Dacia )
Univerzális feszültségszabályzó 12V ( MZ-ETZ Lada Skoda Dacia )
Univerzális feszültségszabályzó 12V ( MZ-ETZ Lada Skoda Dacia )
Univerzális feszültségszabályzó 12V ( MZ-ETZ Lada Skoda Dacia )

Univerzális feszültségszabályzó 12V olyan járművekkel is kompatibilis, ahol generátoron kívül felszerelt feszültségszabályzó van és gerjesztett forgórésszel rendelkezik (volt szocialista autók pl.: Lada 1200, Skoda 105, Skoda 120, Dacia). A szabályozó bekötése egyszerű, minden márkához specifikus bekötési rajzot adunk.

A szabályzó pozitív szabályozású rendszerhez készült (negatív szabályozású rendszer esetében a "Kosárba" gomb mellett tudsz váltani)

A feszültségszabályzó 12 voltos (12V) rendszeren működik. A beállított (szabályozott) töltőfeszültség 14,4V körüli.

A magyar nyelvű bekötési rajzok megtekintéséhez kattints lentebb a "Beszerelési útmutató" részre.

 

Technológia választás:

MOSFET
A teljesítmény félvezetők fejlődése lehetővé tette, hogy az univerzális szabályzóba MOSFET végfokot alkalmazzunk.
A MOSFET-tranzisztor előnyös tulajdonsága:
- Nagyobb áramok kapcsolása minimális melegedéssel. (a szabályzó túlélheti az esetleg menetzárlatos forgórészt)
- A MOSFET képes jelentős pillanatnyi (típustól függően többszáz milliJoule) túlfeszültségből eredő energia elnyelésére. A forgórész esetleges önindukciós energiáját nagyobb eséllyel túlélheti, mint a klasszikus tranzisztor. (Ez pl. akkor fordulhat elő, ha a kefe annyira elkopik, hogy bizonytalan a kefe-csúszógyűrű érintkezés)

Klasszikus:

A klasszikus technológia esetében a fentebbi MOSFET-tel teljesen azonos funkciót, teljesítményt látnak el és hibátlanul működnek normális üzemi körülmények között (ép forgórész, folyamatos kontakt a kefe-csúszógyűrű között).

 

 

A kimenetek:

fül/zászló negatív
D+ / 61 / 15 gerjesztődióda / kontroll lámpa (61-es) / gyújtásáram
F / 67 / DF forgórész (gerjesztés)

 

Ha nem vagy biztos benne, hogy ilyenre van szükséged, akkor írj az info@szabalyzo.hu -ra és felvesszük veled a kapcsolatot.

Legolcsóbb kiszállítás költsége
790 Ft
Raktáron, szállítás 1-2 munkanap
Rendszer szabályozása :
4 900 Ft
Részletek

A terméket több esetben vitték már Lada (Zsiguli) külső fesszabályzónak is.

Adatok
Rendszer szabályozása
Pozitív
Csomagajánlatok
Vélemények
Átlagos értékelés:
5 (10 vélemény)
(10)
(0)
(0)
(0)
(0)
Még nem írt véleményt a termékről?
Véleményt írok!
Matiny Gábor
2024.11.04
Nagyon korrekt cég a termék megfelelt az elvárásaimnak.
Igazolt vásárlás
Frisku Dániel
2024.10.02
10 éve használom ezt a szabályzót ETZ 250-es motoromba. Ennyi idő után letört az egyik csatlakozója tőböl, ezért vásároltam belőle újat, mert ezen kívül hibátlanul üzemelt.
Elégedett vagyok a termékkel.
Igazolt vásárlás
Huszaboi
2024.06.26
Egyertelmu beszereles. Jo minoseg. Csatlakozasok jok. Ez a problema megszunt
Bíró Béla
2024.05.16
Szuper
Igazolt vásárlás
Simon Dávid
2024.01.21
UAZ 452D-hez kerestem feszültségszabályzót. Rátaláltam erre az oldalra, és erre az univerzális feszültségszabályzóra. Felvettem a kapcsolatot Velük, hamar útba is igazítottak, hogy melyik típusra van pontosan szükségem, 2 nap múlva meg is kaptam, és már beszerelésre is került. Gyors, egyszerű bekötés, kompakt. Remélem sokáig gondtalaul fog működni. Engem meggyőzött!