Csomagfeladás az őszi-téli szezonban:

A csomagokat hétfőn és csütörtökön kora délután adjuk át a futárnak.

Utolsó csomagfeladás az évben: december 16 (hétfő)

"A feszültségszabályzók szakértője" 

Egyfázisú feszültségszabályzó
Egyfázisú feszültségszabályzó
23 000 Ft

Egyfázisú feszültségszabályzó

Egyfázisú feszültségszabályzó
Egyfázisú feszültségszabályzó
Egyfázisú feszültségszabályzó

Az egyfázisú tirisztoros feszültségszabályzóink használhatóak mopedautókhoz (pl.: Aixam, Ligier, Lombardini), japán kistraktorokhoz (pl.: Kubota, Yanmar, Iseki), motorkerékpárokhoz (csak az egyfázisúakhoz!!), egyéb munkagépekhez (pl.: diesel úthengerek, döngölők, vontatható kompresszorok, kátránykeverő gépek stb) vagy egyes hajókhoz, motorcsónakokhoz.

A feszültségszabályzó vezetékei nincsenek csatlakozóval ellátva, mi a forrasztást javasoljuk. Amennyiben ragaszkodsz hozzá, akkor az "Kiegészítők" kategóriában találhatsz csatlakozó készleteket.

A vezetékek kb. 25 cm hosszúak.

A magyar nyelvű bekötési rajzok megtekintéséhez kattints lentebb a "Beszerelési útmutató" részre.

 Gyors szállítás, akár másnapra
 Szakértelem, már 20+ éve a piacon
 Minden termékünk saját raktárunkon van

A termék leírása lentebb folytatódik!

Legolcsóbb kiszállítás költsége
790 Ft
Raktáron, szállítás 1-2 munkanap
23 000 Ft
Részletek

Bekötése kötelező:

Szín Funkció
Fekete test (31)
Szürke fázistekercs egyik vége (sorrend tetszőleges)
Szürke fázistekercs másik vége (sorrend tetszőleges)
Vastagabb piros állandó feszültség (B+)
Vékonyabb piros kapcsolt feszültség (15)

 

Bekötése opcionális:

Szín Funkció
Zöld kontroll lámpa 15-ön
Sárga vagy Lila* kontroll lámpa 31-en 

*a sárga vagy lila vezeték (szériától függ, hogy épp melyik szín került használatra) a japán kistraktorok kontroll lámpáit tudja vezérelni. Amennyiben nem japán kistraktorba került beszerelésre (pl.: ha a szabályzó egy motorkerékpárba vagy mopedautóba kerül beszerelésre) akkor a vezeték értelemszerűen kimarad, nem kerül bekötésre (szigetelni kell).

A zöld vezeték az egyéb járművek (pl.: Lombardini, Motoplat, Rotax) kontroll lámpáit tudja vezérelni. Amennyiben nem ilyen járműbe került beszerelésre akkor a vezeték értelemszerűen kimarad, nem kerül bekötésre (szigetelni kell).
A két kontroll lámpa együttes bekötése TILOS, mert kárt okoz!

Vagy az egyiket, vagy a másikat lehet csak bekötni.


A kontroll lámpa bekötése opcionális, a feszültségszabályzó enélkül is működik.

 

Paraméterei:

Méretek: 90 x 78 x 28 mm
Felfogatási táv: min: 66 mm, max 69 mm
Vezetékhossz: kb. 25 cm
A feszültségszabályzó 12 voltos (12V) rendszeren működik. 

A szabályzóban beállított töltőfeszültség 14,1V

A szabályzó soros szabályozással szabályoz. Részletesebben itt tudsz olvasni erről.

Csomagajánlatok
Vélemények
Átlagos értékelés:
5 (15 vélemény)
(15)
(0)
(0)
(0)
(0)
Még nem írt véleményt a termékről?
Véleményt írok!
Darnai István
2024.09.23
A szabályzót egy Mercury 40 HP 4 ütemű 2006-os csónakmotorba építettem be, mert az eredeti tönkrement (fordulaton 17 volt töltést is adott), a gyári új meg ötszörös áron volt. Mivel burkolat alatt van a csónaknál, így fontos volt, hogy előnyös lenne nagy hűtőbordás megoldás, amit a gyári nem tudott, nagyon melegedett. A Solvart egyfázisú feszültségszabályzó ugyan kicsit nagyobb volt az eredetinél, de a furatok kisebb mértékű áthelyezésével szépen befért az eredeti helyére. Mi a gyári csatlakozóit felhasználva kötöttük be. Eddig csak 15 percet próbáltuk, teszteltük, teszi a dolgát. Remélem mielőbb ki tudom próbálni egy tartós dunai teszten is.
Kocziszki
2024.08.26
Yamaha 8LE-s csónakmotor világító tekercsére kötöttem a szabályzót. Előtte természetesen át kellett tekercselni 6V-ról 12V-ra. A tekercselés úgy "sikerült", hogy üresjáratban ~22V feszültség mérhető a tekercsen.
A szabályzó kiválóan működik, bár a kb 45W nyilván nem terheli le túlságosan, a célnak pont megfelel.
A kiszolgálás és a műszaki támogatás kiváló, értékes és gyakorlatias tanácsokat is kaptam a bekötéshez. Minden szempontból kiváló és hozzáértő a (gyártó~) forgalmazó csapat. Jó volt velük üzletelni!
Igazolt vásárlás
Bartus Dávid
2024.08.02
Profi Csapat , kiváló termék .
Maga a szabályzó kiválasztásában is nagyon profi segítséget kaptam!
Majd a bekötéshez is és további tippeket is mivel más baj is volt a motorral ( Ducati ST2)
A termék kiváló !
A csapat nagyon segítőkész !
Köszönjük , hogy vagytok !
Képek (opcionális):
Egyfázisú feszültségszabályzó
Igazolt vásárlás
Lambert Péter
2024.07.09
Az egyfázisú szabályzót egy 1994-es Suzuki TS50 XK segédmotorhoz rendeltem. A motor egyedi gyári szabályzóval ment, ahol a test maga a szabályzó burkolata volt és 3 kivezetéssel, 1 db(piros) állandó pozitív az akksihoz, 2 db(sárga) a generátor kivezetésekhez rendelkezett. FONTOS!, a generátor tekercs test független különben nem lett volna alkalmas ehhez a motorhoz a szabályzó. Kimérhető, hogy a generátor kivezetések és a test között végtelen-e az ellenállás. Amennyiben testelt a tekercs sajnos nem építhető be! A technika támogatás nagyon profi és alapos. Már a megrendelés másnapján hívott, hogy átbeszéljük a lehetőségeket és mivel ilyen motorhoz még nem vittek szabályzót részletesen átbeszéltük, hogy egyáltalán küldjenek-e szabályzót nekem. Saját felelősségemre kértem egyet és fölajánlották, hogy visszaveszik, ha mégsem működne. Lényeg a lényeg, hogy tökéletesen működik. Mivel a mérete nagyobb, mint az eredetié(amit egyáltalán sehol sem kapni már) kicsit körülményes elhelyezni, de megoldható. Összegezve, nagyon elégedett vagyok a termékkel, a vásárlás folyamatával a technikai támogatással. Nagyon köszönöm további sok sikert kívánok!
Igazolt vásárlás
Zoltán
2024.05.26
Egy 2003-as Futong 150-es 4T robogóhoz rendeltem.Eddig évente cseréltem a hozzá való "gyári" kínai szabályzókat, emiatt választottam ezt. Már korábban építettem be ennek a 3 fázisú változatát egy Burgman-ba, ami tökéletesen működik több mint 1 éve. A leírásnak köszönhetően egyszerű a bekötése,jól működik és már legalább van egy töltés visszajelző lámpa a motoron.