A megrendeléseket hétfőtől csütörtökig minden nap kora délután adjuk át a futárnak. A várható szállítási idő a feladási naptól számítandó.

Pénteken nem adunk fel csomagot!

"A feszültségszabályzók szakértője" 

Egyfázisú feszültségszabályzó
Egyfázisú feszültségszabályzó
23 000 Ft

Egyfázisú feszültségszabályzó

Egyfázisú feszültségszabályzó
Egyfázisú feszültségszabályzó
Egyfázisú feszültségszabályzó

Az egyfázisú tirisztoros feszültségszabályzóink használhatóak mopedautókhoz (pl.: Aixam, Ligier, Lombardini), japán kistraktorokhoz (pl.: Kubota, Yanmar, Iseki), motorkerékpárokhoz (csak az egyfázisúakhoz!!), egyéb munkagépekhez (pl.: diesel úthengerek, döngölők, vontatható kompresszorok, kátránykeverő gépek stb) vagy egyes hajókhoz, motorcsónakokhoz.

A feszültségszabályzó vezetékei nincsenek csatlakozóval ellátva, mi a forrasztást javasoljuk. Amennyiben ragaszkodsz hozzá, akkor az "Kiegészítők" kategóriában találhatsz csatlakozó készleteket.

A vezetékek kb. 25 cm hosszúak.

A magyar nyelvű bekötési rajzok megtekintéséhez kattints lentebb a "Beszerelési útmutató" részre.

 Gyors szállítás, akár másnapra
 Szakértelem, már 20+ éve a piacon
 Minden termékünk saját raktárunkon van

A termék leírása lentebb folytatódik!

Szállítási költség
990 Ft
Raktáron, szállítás 1-2 munkanap
23 000 Ft
Részletek

Bekötése kötelező:

Szín Funkció
Fekete test (31)
Szürke fázistekercs egyik vége (sorrend tetszőleges)
Szürke fázistekercs másik vége (sorrend tetszőleges)
Vastagabb piros állandó feszültség (B+)
Vékonyabb piros kapcsolt feszültség (15)

 

Bekötése opcionális:

Szín Funkció
Zöld kontroll lámpa 15-ön
Sárga vagy Lila* kontroll lámpa 31-en 

*a sárga vagy lila vezeték (szériától függ, hogy épp melyik szín került használatra) a japán kistraktorok kontroll lámpáit tudja vezérelni. Amennyiben nem japán kistraktorba került beszerelésre (pl.: ha a szabályzó egy motorkerékpárba vagy mopedautóba kerül beszerelésre) akkor a vezeték értelemszerűen kimarad, nem kerül bekötésre (szigetelni kell).

A zöld vezeték az egyéb járművek (pl.: Lombardini, Motoplat, Rotax) kontroll lámpáit tudja vezérelni. Amennyiben nem ilyen járműbe került beszerelésre akkor a vezeték értelemszerűen kimarad, nem kerül bekötésre (szigetelni kell).
A két kontroll lámpa együttes bekötése TILOS, mert kárt okoz!

Vagy az egyiket, vagy a másikat lehet csak bekötni.


A kontroll lámpa bekötése opcionális, a feszültségszabályzó enélkül is működik.

 

Paraméterei:

Méretek: 90 x 78 x 28 mm
Felfogatási táv: min: 66 mm, max 69 mm
Vezetékhossz: kb. 25 cm
A feszültségszabályzó 12 voltos (12V) rendszeren működik. 

A szabályzóban beállított töltőfeszültség 14,1V

A szabályzó soros szabályozással szabályoz. Részletesebben itt tudsz olvasni erről.

Csomagajánlatok
Vélemények
Átlagos értékelés:
5 (15 vélemény)
(15)
(0)
(0)
(0)
(0)
Még nem írt véleményt a termékről?
Véleményt írok!
Darnai István
2024.09.23
A szabályzót egy Mercury 40 HP 4 ütemű 2006-os csónakmotorba építettem be, mert az eredeti tönkrement (fordulaton 17 volt töltést is adott), a gyári új meg ötszörös áron volt. Mivel burkolat alatt van a csónaknál, így fontos volt, hogy előnyös lenne nagy hűtőbordás megoldás, amit a gyári nem tudott, nagyon melegedett. A Solvart egyfázisú feszültségszabályzó ugyan kicsit nagyobb volt az eredetinél, de a furatok kisebb mértékű áthelyezésével szépen befért az eredeti helyére. Mi a gyári csatlakozóit felhasználva kötöttük be. Eddig csak 15 percet próbáltuk, teszteltük, teszi a dolgát. Remélem mielőbb ki tudom próbálni egy tartós dunai teszten is.
Kocziszki
2024.08.26
Yamaha 8LE-s csónakmotor világító tekercsére kötöttem a szabályzót. Előtte természetesen át kellett tekercselni 6V-ról 12V-ra. A tekercselés úgy "sikerült", hogy üresjáratban ~22V feszültség mérhető a tekercsen.
A szabályzó kiválóan működik, bár a kb 45W nyilván nem terheli le túlságosan, a célnak pont megfelel.
A kiszolgálás és a műszaki támogatás kiváló, értékes és gyakorlatias tanácsokat is kaptam a bekötéshez. Minden szempontból kiváló és hozzáértő a (gyártó~) forgalmazó csapat. Jó volt velük üzletelni!
Igazolt vásárlás
Bartus Dávid
2024.08.02
Profi Csapat , kiváló termék .
Maga a szabályzó kiválasztásában is nagyon profi segítséget kaptam!
Majd a bekötéshez is és további tippeket is mivel más baj is volt a motorral ( Ducati ST2)
A termék kiváló !
A csapat nagyon segítőkész !
Köszönjük , hogy vagytok !
Képek (opcionális):
Egyfázisú feszültségszabályzó
Igazolt vásárlás
Lambert Péter
2024.07.09
Az egyfázisú szabályzót egy 1994-es Suzuki TS50 XK segédmotorhoz rendeltem. A motor egyedi gyári szabályzóval ment, ahol a test maga a szabályzó burkolata volt és 3 kivezetéssel, 1 db(piros) állandó pozitív az akksihoz, 2 db(sárga) a generátor kivezetésekhez rendelkezett. FONTOS!, a generátor tekercs test független különben nem lett volna alkalmas ehhez a motorhoz a szabályzó. Kimérhető, hogy a generátor kivezetések és a test között végtelen-e az ellenállás. Amennyiben testelt a tekercs sajnos nem építhető be! A technika támogatás nagyon profi és alapos. Már a megrendelés másnapján hívott, hogy átbeszéljük a lehetőségeket és mivel ilyen motorhoz még nem vittek szabályzót részletesen átbeszéltük, hogy egyáltalán küldjenek-e szabályzót nekem. Saját felelősségemre kértem egyet és fölajánlották, hogy visszaveszik, ha mégsem működne. Lényeg a lényeg, hogy tökéletesen működik. Mivel a mérete nagyobb, mint az eredetié(amit egyáltalán sehol sem kapni már) kicsit körülményes elhelyezni, de megoldható. Összegezve, nagyon elégedett vagyok a termékkel, a vásárlás folyamatával a technikai támogatással. Nagyon köszönöm további sok sikert kívánok!
Igazolt vásárlás
Zoltán
2024.05.26
Egy 2003-as Futong 150-es 4T robogóhoz rendeltem.Eddig évente cseréltem a hozzá való "gyári" kínai szabályzókat, emiatt választottam ezt. Már korábban építettem be ennek a 3 fázisú változatát egy Burgman-ba, ami tökéletesen működik több mint 1 éve. A leírásnak köszönhetően egyszerű a bekötése,jól működik és már legalább van egy töltés visszajelző lámpa a motoron.