Bekötése kötelező:
Szín |
Funkció |
Fekete |
test (31) |
Szürke |
fázistekercs egyik vége (sorrend tetszőleges) |
Szürke |
fázistekercs másik vége (sorrend tetszőleges) |
VASTAGABB piros |
állandó feszültség (B+) |
Vékonyabb piros* |
kapcsolt feszültség (15) |
*A szabályzónak a működéséhez kötelező a kapcsolt pozitív szál (15) bekötése, amiben akkor van 12V, ha ráadjuk a gyújtást. Amennyiben a járművön nincs kapcsolt pozitív szál, akkor összeköthető a töltő vezetékkel (B+) és mint egy vezeték kell csatlakoztatni, de akkor kb. 5 milliAmper állandó fogyasztás lesz, ami hosszú igénybevétel nélküli időszak alatt leszívja az akkumulátort.
Bekötése opcionális:
Szín |
Funkció |
Zöld |
kontroll lámpa 15-ön |
Sárga vagy Lila* |
kontroll lámpa 31-en |
*a sárga vagy lila vezeték (szériától függ, hogy épp melyik szín került használatra) a japán kistraktorok kontroll lámpáit tudja vezérelni. Amennyiben nem japán kistraktorba került beszerelésre (pl.: ha a szabályzó egy motorkerékpárba vagy mopedautóba kerül beszerelésre) akkor a vezeték értelemszerűen kimarad, nem kerül bekötésre (szigetelni kell).
A zöld vezeték az egyéb járművek (pl.: Lombardini, Motoplat, Rotax) kontroll lámpáit tudja vezérelni. Amennyiben nem ilyen járműbe került beszerelésre akkor a vezeték értelemszerűen kimarad, nem kerül bekötésre (szigetelni kell).
A két kontroll lámpa együttes bekötése TILOS, mert kárt okoz!
Vagy az egyiket, vagy a másikat lehet csak bekötni.
A kontroll lámpa bekötése opcionális, a feszültségszabályzó enélkül is működik.
Paraméterei:
Méretek: 90 x 78 x 28 mm
Felfogatási táv: min: 66 mm, max 69 mm
Vezetékhossz: kb. 25 cm
A feszültségszabályzó 12 voltos (12V) rendszeren működik.
A szabályzóban beállított töltőfeszültség 14,1V
A szabályzó soros szabályozással szabályoz. Részletesebben itt tudsz olvasni erről.