Csomagfeladás az őszi-téli szezonban:

A csomagokat hétfőn és csütörtökön kora délután adjuk át a futárnak. A várható szállítási idő a feladási naptól számítandó.

Kedden, szerdán és pénteken nem adunk fel csomagot!

Utolsó csomagfeladás az évben: december 16 (hétfő)

"A feszültségszabályzók szakértője" 

Szabályzók

Feszültségszabályzóink széles választéka elérhető egyfázisú, kétfázisú és háromfázisú generátorokhoz is. Jellemzően a motorkerékpárokhoz a háromfázisú típusút szokták vásárolni, előfordulnak egyfázisú és nagyon ritkán kétfázisú motorkerékpárok is.

Emellett gyújtásalaplapokat (MZ ES/TS) és egyéb szabályzókat (dinamós, MZ-ETZ, Lada, Skoda, Dacia) is megtaláltok kínálatunkban

Amennyiben nem vagy biztos benne, hogy melyik típusúra van szükséged, akkor ide kattintva megtekintheted, hogy korábban melyik márkákhoz - típusokhoz mit vittek. 


A feszültség szabályzónk univerzálisan használható az összes (háromfázisú generátorral működő) motorkerékpárhoz márkától függetlenül.

Termékünk előnyei:

- A korábbi tirisztoros technológiával készült fesz szabályzókkal szemben kevésbé melegszik 

- Ennek köszönhetően nincs szüksége a menetszél hűtésére (nyugodtan mehet idom alá is) vagy akár a kipufogó melletti meleg sem okoz gondot

- Stabilabb szabályozás (pontosabban beáll a kívánt feszültségre)

- A legtöbb háromfázisú állandó mágneses gerjesztésű generátorral üzemelő motorkerékpárral kompatibilis. Erről részletesebben  ide kattintva olvashatsz

- Vízálló

 

Termékünkre - a jogszabályi kötelezettségeknek megfelelően - két év garanciát vállalunk

 

A vezetékek nincsenek csatlakozóval ellátva, mi a forrasztást javasoljuk. Amennyiben ragaszkodsz hozzá, akkor az "Kiegészítők" kategóriában találhatsz csatlakozó készleteket.

A vezetékek kb. 25 cm hosszúak, melyek a legtöbb esetben elég hosszúak, de a megrendelésnél külön jelölve, 55 cm hosszú vezetékkel is tudjuk adni.

 Gyors szállítás, akár másnapra
 Szakértelem, már 20+ éve a piacon
 Minden termékünk saját raktárunkon van

 

 

A két évtized feszültségszabályzó gyártása és lassan tízezer darab után, folyamatos fejlesztés mellett, termékünk jelenleg két technológia együttes alkalmazásával dolgozik:

 

MOSFET tranzisztorok:

Ennek köszönhetően kevésbé melegszik és stabilabb a szabályozás, egy tirisztoros feszültség szabályzóhoz képest.

A MOSFET technológia előnye hogy a forgalomban lévő átlagos teljesítményű generátorral felszerelt motorkerékpárok töltését gond nélkül tudja biztosítani, függetlenül a felszerelés helyétől. A hálózat által fel nem vett áramot itt a nagy hőveszteséget termelő tirisztorok helyett MOSFET-ek fordítják vissza (söntszabályzás) a generátorba szinte veszteség nélkül.

Kontroller IC:

Tapasztalataink szerint a „normál” MOSFET szabályozó bizonyos típusoknál (pl. Honda VFR800 Vtec) megzavarhatta az injektor vezérlő működését. A kontroller IC-vel együttesen használva ezt a zavarást kiiktattuk.

A „normál” MOSFET szabályzók is kellően alacsony hőfokon végeztek a működést. A nagyobb teljesítményű generátorok esetében azonban azért megizzadtak. A kontroller IC-vel ez a melegedést tovább tudtuk csökkenteni.

Extra védelmet nyújt. Ha az akkumulátor véletlenül leválasztódik a hálózatról (pl. kiolvad a főbiztosíték) az IC érzékeli ezt és nem engedi a hálózaton a feszültség káros szintű megemelkedését, védve ezzel a fogyasztókat.

Kevésbé terheli a generátort. Az IC vezérlés további előnyös tulajdonsága, hogy egyenletesen elosztja egyes fázisok áramterhelését. Ha jobban érdekel az kontroller IC technológia, akkor a blogunkon olvashatsz még róla bővebben.

A termék leírása lentebb folytatódik!

Raktáron, szállítás 1-2 munkanap
29 000 Ft

Az egyfázisú tirisztoros feszültségszabályzóink használhatóak mopedautókhoz (pl.: Aixam, Ligier, Lombardini), japán kistraktorokhoz (pl.: Kubota, Yanmar, Iseki), motorkerékpárokhoz (csak az egyfázisúakhoz!!), egyéb munkagépekhez (pl.: diesel úthengerek, döngölők, vontatható kompresszorok, kátránykeverő gépek stb) vagy egyes hajókhoz, motorcsónakokhoz.

A feszültségszabályzó vezetékei nincsenek csatlakozóval ellátva, mi a forrasztást javasoljuk. Amennyiben ragaszkodsz hozzá, akkor az "Kiegészítők" kategóriában találhatsz csatlakozó készleteket.

A vezetékek kb. 25 cm hosszúak.

A magyar nyelvű bekötési rajzok megtekintéséhez kattints lentebb a "Beszerelési útmutató" részre.

 Gyors szállítás, akár másnapra
 Szakértelem, már 20+ éve a piacon
 Minden termékünk saját raktárunkon van

A termék leírása lentebb folytatódik!

Raktáron, szállítás 1-2 munkanap
23 000 Ft

Univerzális feszültségszabályzó 12V olyan járművekkel is kompatibilis, ahol generátoron kívül felszerelt feszültségszabályzó van és gerjesztett forgórésszel rendelkezik (volt szocialista autók pl.: Lada 1200, Skoda 105, Skoda 120, Dacia). A szabályozó bekötése egyszerű, minden márkához specifikus bekötési rajzot adunk.

A szabályzó pozitív szabályozású rendszerhez készült (negatív szabályozású rendszer esetében a "Kosárba" gomb mellett tudsz váltani)

A feszültségszabályzó 12 voltos (12V) rendszeren működik. A beállított (szabályozott) töltőfeszültség 14,4V körüli.

A magyar nyelvű bekötési rajzok megtekintéséhez kattints lentebb a "Beszerelési útmutató" részre.

 

Technológia választás:

MOSFET
A teljesítmény félvezetők fejlődése lehetővé tette, hogy az univerzális szabályzóba MOSFET végfokot alkalmazzunk.
A MOSFET-tranzisztor előnyös tulajdonsága:
- Nagyobb áramok kapcsolása minimális melegedéssel. (a szabályzó túlélheti az esetleg menetzárlatos forgórészt)
- A MOSFET képes jelentős pillanatnyi (típustól függően többszáz milliJoule) túlfeszültségből eredő energia elnyelésére. A forgórész esetleges önindukciós energiáját nagyobb eséllyel túlélheti, mint a klasszikus tranzisztor. (Ez pl. akkor fordulhat elő, ha a kefe annyira elkopik, hogy bizonytalan a kefe-csúszógyűrű érintkezés)

Klasszikus:

A klasszikus technológia esetében a fentebbi MOSFET-tel teljesen azonos funkciót, teljesítményt látnak el és hibátlanul működnek normális üzemi körülmények között (ép forgórész, folyamatos kontakt a kefe-csúszógyűrű között).

 

 

A kimenetek:

fül/zászló negatív
D+ / 61 / 15 gerjesztődióda / kontroll lámpa (61-es) / gyújtásáram
F / 67 / DF forgórész (gerjesztés)

 

Ha nem vagy biztos benne, hogy ilyenre van szükséged, akkor írj az info@szabalyzo.hu -ra és felvesszük veled a kapcsolatot.

Raktáron, szállítás 1-2 munkanap
4 900 Ft

Univerzális dinamós feszültség szabályzó 6V szigorúan negatív testelésű motorkerékpár használható, például:

- Jawa Czetka 

- MZ (ET/TS)

- IZS

- Ural

Dnepr 

 

A DF(-) vagy a DF(+) kimenetből értelemszerűen egy adott esetben csak az egyiket használjuk (attól függően, hogy negatív vagy pozitív szabályozású a rendszer). A helytelen bekötés tönkre teszi a szabályzót.

A dinamós fesz szabályzó 6 voltos (6V) rendszeren működik. A szabályzó 7.2V-ra van beállítva. A sorkapocs melletti trimmer potméterrel ez az érték finoman elhangolható.

A sorkapocs max 2,5 mm2 sodrott (blankolt) vezetéket tud befogadni. Ha 2,5 mm2 vezeték bedugása nehezen megy, akkor az elemi szálakat (a blankolt vezetéket) enyhén megsodorva (hogy összetartó legyen) egyszerűbb beledugni. Ha így is akad, akkor 4-5 elemi szál csípőfogóval eltávolítható, hogy könnyebb legyen a bedugás. 

A magyar nyelvű bekötési rajzok megtekintéséhez kattints lentebb a "Beszerelési útmutató" részre.

A feszültségszabályzó kimenetei:

D+ / 61 forgórész kefe kimenet/kontroll
B+ akkumulátor +6V
D- negatív
DF(-)  gerjesztés negatív szabályzású rendszerhez
DF(+) gerjesztés pozitív szabályzású rendszerhez

 

 

Ha nem vagy biztos benne, hogy ilyenre van szükséged, akkor írj az info@szabalyzo.hu -ra és felvesszük veled a kapcsolatot.

Raktáron, szállítás 1-2 munkanap
9 900 Ft

MZ ES/TS 6V/12V elektronikus gyújtásalaplap 6V illetve 12V-os motorkerékpárokhoz

A jelenleg kiválasztott termék egy 12V-os gyújtásalaplap. A 6V-os termékre a kosár gomb melletti "MZ típus" legördülő menünél tudsz átváltani.


A mechanikus megszakítós alaplap egyszerűen cserélhető ezzel az alkatrésszel

Az elektronikus gyújtásalaplap tartalmazza a végfokot is, így nincs szükség külön “feketedobozra”

Optoreflexiós elven működik, így nem zavarja a generátor vagy a dinamó elektromágneses tere

 

A magyar nyelvű bekötési rajzok megtekintéséhez kattints lentebb a "Beszerelési útmutató" részre.

Raktáron, szállítás 1-2 munkanap
19 500 Ft

Kétfázisú tirisztoros feszültségszabályzó állandó mágneses gerjesztésű középpont megcsapolásos generátorokhoz (munkagépek, RÁBA kistraktor), illetve egyes régi olasz motorkerékpárok (90-es évek előtti Ducati, Aprilia, Cagiva márkák esetében fordulhat elő, mindenképp ellenőrizd rendelés előtt)

A feszültségszabályzó vezetékei nincsenek csatlakozóval ellátva, mi a forrasztást javasoljuk. Amennyiben ragaszkodsz hozzá, akkor az "Kiegészítők" kategóriában találhatsz csatlakozó készleteket.

A vezetékek kb. 25 cm hosszúak.

A magyar nyelvű bekötési rajzok megtekintéséhez kattints lentebb a "Beszerelési útmutató" részre.

 Gyors szállítás, akár másnapra
 Szakértelem, már 20+ éve a piacon
 Minden termékünk saját raktárunkon van

Raktáron, szállítás 1-2 munkanap
23 000 Ft

A csomag tartalma egy Graetz híd és egy negatív szabályzó. Ennek megfelelő beszerelése és bekötése a vevő felelőssége, a mellékelt bekötési rajz alapján. 

FONTOS: A graetz kockát fémfelületre kell csavarozni, az alját a jobb hőátadás céljából (hővezető) zsírral célszerű bekenni.

Erre a termékünkre nagyon ritkán szokott szükség lenni! A feszültségszabályzó elektromágneses (gerjesztett forgórészű) generátorral rendelkező motorkerékpárokhoz készült. Állandó mágneses gerjesztésű generátorral rendelkező motorkerékpárokhoz nem használható.

A magyar nyelvű bekötési rajzok megtekintéséhez kattints lentebb a "Beszerelési útmutató" részre.

Raktáron, szállítás 1-2 munkanap
9 900 Ft